Saltar a continguts

Consorci Delta del Llobregat

#[eBDLocale.literal(navegacio)]

Menú principal

Agenda

02/10/2021
Proposta
DIA MUNDIAL DELS OCELLS A L'ESTANY DE LA MURTRA
JORNADA DE DESCOBERTA I PER A FAMÍLIES

Un any més, al delta del Llobregat celebrem el Dia Mundial dels Ocells. Aquesta data ens serveix per trobar-nos i gaudir de la natura més propera. El dissabte 2 d'octubre ho celebrem a l'Estany de la Murtra (Gavà-Viladecans) oferint activitats gratuïtes relacionades amb  el món de l'ornitologia i la biodiversitat.

ACTIVITATS

Observació de l?anellament
Activitat de demostració d'aquesta tasca científica relacionada amb la migració de les aus.

Visites guiades gratuïtes
Un guia us acompanyarà per explicar-vos la importància d'aquest espai natural.

Taller de caixes niu de rapinyaires nocturnes
Construirem  caixes niu de mussol o de xot,  que el Consorci instal·larà durant la tardor per així promoure la nidificació d'aquestes espècies als espais naturals del delta.

Punt de trobada: Zona d'aparcament

L'Ajuntament de Gavà posa a disposició un autocar des de Gavà fins a l'Espai Natural de la Murtra. Les places són limitades, i cal inscripció prèvia al tel. 93 479 32 01 Sortida: a les 9.30h a l'Ajuntament de Gavà (plaça de Jaume Balmes, s/n). Tornada: a les 13.30h al mateix punt

Lloc: Estany de la Murtra - Coordenades GPS aparcament (punt de trobada): 41.273514, 2.043022 - Gavà - Viladecans
Horari: De 10h a 13h
Organitza: Consorci Delta Llobregat, Ajuntament de Gavà i AMB
Preu: ACTIVITATS GRATUÏTES. Inscripció prèvia: T. 93 479 32 01

Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible

© Consorci Delta del Llobregat - 08820 - El Prat de Llobregat - Tel. 93 479 32 01 - administracio@consorcidelta.org