Un any més, al delta del Llobregat celebrem el Dia Mundial dels Ocells. El diumenge 6 d’octubre ho celebrem a l’Espai Natural del Remolar - Filipines (Viladecans) oferint activitats gratuïtes relacionades amb els ocells, i amb les que podrem descobrir els valors naturals d’aquest espai i la importància de la fauna que hi habita, en especial dels ocells.
ACTIVITATS
Taller de dibuix d’ocells.
Taller de sons d’ocells.
Gimcana d’ocells.
Punt de trobada: Centre d'informació de l'Espai Natural del Remolar - Filipines. Coordenades GPS 41.278268, 2.063660.
Aparcament exterior de l’Espai Natural del Remolar - Filipines. Coordenades GPS 41.287994, 2.051697.Des d’aquest aparcament fins el punt de trobada cal caminar 1,5 km aprox.
Es recomana venir a peu i/o amb bicicleta. Al costat del centre d’informació disposeu d’aparcabicletes.
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible