El cicle de sortides ornitològiques és un programa de sortides de camp dedicat a l’observació de diferents grups d’ocells al seu hàbitat natural. Guiats per un ornitòleg, aprendrem a identificar les diferents espècies d'ocells, a reconèixer-ne les característiques principals: l’aspecte, les vocalitzacions, l’alimentació i l’hàbitat on viuen.
En aquesta ocasió ens endinsarem en el món dels ocells forestals en una de les pinedes millor conservades del delta del Llobregat: la pineda de Can Camins. Durant el recorregut afinarem l’oïda per identificar-los també pel seu cant i descobrirem la diversitat d’espècies que habiten aquest espai.
La sortida es completarà amb una visita a la platja, on tindrem l’oportunitat d’observar alguns dels ocells característics dels ambients litorals.
Cal dur prismàtics. Activitat pensada per a majors de 12 anys.
Punt de trobada: Aparcament de la platja del Prat. Coordenades GPS 41.287859, 2.104691.
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible