Cicle de sortides ornitològiques: un cop al mes farem una sortida dedicada a l’observació d’un grup d’ocells. De la mà d’un ornitòleg aprendrem a identificar les espècies més habituals i a conèixer-ne les característiques principals.
Com cada any, les aus abandonen els seus territoris de reproducció i, a mesura que els dies s’escurcen, inicien els seus viatges migratoris cap a terres més càlides on passaran l’hivern. Aquest moviment no es concentra en pocs dies, sinó que té lloc de manera gradual i sovint s’intensifica amb l’arribada de les primeres fredorades. Això ens permet observar espècies procedents del nord que es desplacen cap al sud i que fan parada als nostres espais naturals per descansar i recuperar forces.
Us proposem una jornada per descobrir i identificar algunes d’aquestes aus en un recorregut pels Espais Naturals del Riu.
Cal dur binocles. Activitat Adreçada a persones majors de 12 anys. Es recomana dur repel·lent de mosquits i aigua en envàs reutilitzable.
Punt de trobada: Aparcament dels Espais Naturals del Riu. Coordenades GPS 41.308806, 2.112025
Aparcament dels Espais Naturals del Riu El mateix dia de l’activitat es facilitarà un distintiu específic per al vehicle, que caldrà col·locar de manera visible per quedar exempt del pagament de l'estacionament.
Es recomana venir a peu i/o amb bicicleta. Al costat del punt d’informació disposeu d’aparcabicletes.
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible